זרי כלה ברמת השרון

זרי כלה ברמת השרון

אין תענוג יותר גדול לשוזרת פרחים מאשר יצירת זרי כלה, כך אומרת לנו מומחית לשזירת זרי כלה ברמת השרון. התחושה היא שכאשר את יוצרת זרי כלה את שותפה לאירוע המרגש עצמו והופכת לחלק ממנו, והרבה יותר מזה. זר הכלה הוא חלק מהלוק שכל כלה מתכננת וחושבת עליו חודשים לפני החתונה ולכן הוא חייב להיות מושלם, הכי זר כלה של אהבה והכי מתאים לקונספט של הלבוש ובכלל.

יש כל מיני זרי כלה ברמת השרון, וכדי ליצור זרים שונים ומגוונים שלא כל כלה תראה את הזר שלה בעוד עשר חתונות, צריך המון יצירתיות וזה בדיוק מה שיש למומחית ליצירת זרי כלה ברמת השרון, מרכז הפרח רמת השרון.

 

לא רק זרי כלה ברמת השרון

בעולם היופי יש היום טרנד מאוד חזק של מראה טבעי. יש כלות שבוחרות בשמלה שנראית כאילו היא לקוחה מהיידי בת ההרים, רכה, מתנפנפת ונטולת פוזה. משהו מאוד כפרי, שובב ועשיר בתחרה. לזה בדיוק יש זרי כלה ברמת השרון שמתאימים לכלה לא רק כדי לשאתם ביד, אלא גם קישוטי שיער על הראש שמשלימים את הלוק של הכלה בת הכפר.

יש כלות שלא מסתפקות רק בזר ליד, אומרת מומחית של זרי כלה ברמת השרון, אלא גם הולכות על הלוק הטבעי ורוצות זר כלה על הראש.

אין דבר יותר מיוחד, טבעי ויפה מזה. זה הולך עם לוק מסוים כפרי אבל גם עם לוקים אחרים שרוצים כמה שיותר חתונה טבעית ולא רק בזרי הכלה אלא בכל הקונספט של האירוע. יש כלות שמתאימות את זרי הכלה שלהן בצבעי הפרחים ובדוגמה כחלק מהעיצוב הכללי של האירוע.

5 טיפים לבחירת זרי כלה ברמת השרון

  • אם יש לכם צבע מסוים באירוע שמוביל את העיצוב והקישוטים של המקום, ייתכן כי בחירת זר לכלה תהיה באותו צבע כדי להדגיש את הקונספט.
  • אם אתם עושים אירוע חתונה בטבע, אין כמו זרי כלה ברמת השרון שיש להם מבחר ענק של זרי כלה טבעיים מהפרחים הכי מיוחדים וטריים.
  • זר לכלה על הראש צריך להיות מאוד נוח. זה צריך לשבת טוב ובלי אספרגוס בבקשה…
  • זר ליד הכלה יכול להיות מורכב מפרח בודד אחר ענק כמו אירוס לבן והדור, או מקשת של פרחים בצבע בודד  משולבים עם למשל פרח אדום אחד- סימן לאהבה.
  • בחירת זר ליד לכלה מעידה על אופייה. בנות קלאסיות ושמרניות בוחרות זרי כלה לבנים וטהורים…. בנות שובבות אוהבות זרי כלה צבעוניים אומרת מומחית של זרי כלה ממרכז הפרח רמת השרון.
  • עד כמה שזה נשמע מוזר, מסתבר שגם זרי כלה מותאמים לגוף של הכלה ממש כמו השמלה, הרי לא תתנו לאישה מאוד גבוהה להחזיק זר קטן קטן שנראה מסבירה מומחית של זרי כלה ממרכז הפרח רמת השרון- קצת מגוחך…
  • את בהחלט יכולה להתאים את זר הכלה לצבע העניבה של החתן. עצות וטיפים לבחירת זרי כלה תקבלי במרכז הפרח רמת השרון.

 

עגלת קניות המוצר הוסר. ביטול
  • עגלת הקניות ריקה